Nr67 Koh Lipe, Patong

Nu ar vi i Patong, kom hit igar kvall efter att ha rest precis hela dagen igar!

Koh LIpe var en helt underbart!, finare strander har jag aldrig sett, det var precis som man ser, pa vykort. Men on var valdigt lite och det hande inte all for mycket sa vi var dar tre natter sen kannde vi oss mer an klara med den lilla on :)

Vi bestamde oss far att aka till patong, det blev en ganska sa lang resa men det gick over forvantan anda maste jag saga forst akte vi bat sen minibuss och sen storbuss och till sist taxi till hotellet!

Vi lyckade fa ett jatte fint hotell for halva priset har i patong sa igar natt och i natt sover vi som drottningar pa en mjuk sang med AC, och sa ar det riktigt badrum, med riktigt dusch och toalett med spolning! (pa koh lipe fick man spola genom att halla vatten sjalv i toaletten ;)

Men stranden har i Patong var valdigt skrapig och inte sa fin sa vara planer nu ar att aka till Kata Beatch imorgon och vara dar till torsdag da vi aker till Phuket.

Om en vecka sitter vi pa planet hem! Det har gatt sa himla fort! Jag har borjat flaga for typ 3 gangen nu, sa jag hoppas jag hinner fa lite mer farg innan vi aker hem ;)

Nu ska vi ut och kaka och samla energi for sen ar det shopping som galler ikvall :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0