Nr72 PhiPhi en natt till!

Vi bestamde oss for att stana en natt till i phiphi.. Baktanken med det var for att igar sa kunnde jag knappt vara ute i solen pa grund av min lilla branna jag lyckade fixa forsta dagen, sa vi holl tummarna for att det skulle vara battre idag, det va det men kanske inte sa bra som vi hade hoppast sa det blev en dag vid poolen idag ocksa sa jag kunnde ga in pa rummet nar det brannde lite for mycket.. Kanns lite sadar men nu ar jag nasta helt oterstalld sa imrogon blir det nya tag da aker vi till krabi hoppas pa att vi hittar ett bra och billigt bende som va kan stanna nagar natter sa vi sedan kan ta batar ut till olika oar och se oss omkring det ar aven tankt att vi ska ut och snorkla nar vi ar dar sa det hoppas vi pa!

Nu har vi precis atit kvallsmat, vi borjade med att sitta ute underbar himel, men sen borjar det droppalite fran himlen sa vi gick in under tak tur va val det fo det slutatde med att himle oppnade sig! Nu bode askar det och blixrar det sa jag och Ida satt oss har vi datorn for att vanta ut regnet..

Nu har vi vait pa phiphi i 4 dagar och det ar ju en valdigt speciell lite o! Det finns tillexempel inte en annda bil pa hela on! Sa det snabbaste sattet att ta sig fram har ar pa cykel! Det marks for det hander X-antal ganger om dagen att man haller pa att bli pakord av cyklister for det haller fullfart fast det ar fullt med folk som gar pa gatorna! Sa en cykel otan ringklocka pa phiphi ar en vardelos cyckel pa phiphi skulle man kunna saga!!

Hoppas att ar bra med alla dar hemma! :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Family P.son

Låter som ni har det bra förutom att ni trots allt lyckades bränna er !!!.

berätta vad ni äter för gott.



Här hemma är det grått och mulet ,men det snöade faktiskt igår så det är vitt och frächt.

Annars händer inget spännade, Kristian och Jag (Mamma)har varit och klippt oss i Arboga och kom precis hem.

han med en runda på loppisen i arboga och blev lite inspirerade så vi skall fika och sedan gå ut på en sakletarrunda i våra uthus.

Sköt om er och passar er nu för den starka solen annars kommer ni inte att kunna sola något alls om ni bara bränner er istället för att lägga en grund.



Kram från oss alla hemma.genom Mamma

2009-03-03 @ 16:48:27
Postat av: Ville

det låter bra det älskling. du får smörja in dig ordenkligt. sola lite åt mig oxå. :)

2009-03-03 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0