Nr73 Ao Nang

Igar akte jag och ida fran Phiphi till (med bat) Krabi, sen akter vi diret vidare till Ao Nang (med taxi). Vi han boka boende innan vi anns hade lammat Phiphi. Vi bokade bara tva natter fall det skulle vara lika dalogt som forsat boendet som vi bokade genom att bara kolla pa bilder. Men nar vi kom dit sa var det super fint och fracht och ganska sa billigt ocksa! Sa vi kommer nog stannar har ett par natter nu!

Pa baten fran phiphi sa hade jag en "Vad varden ar liten"-upplevese. Vi borjade prata med nogra som vi horde var svenkar och skulle men var bat, vi fragade lite var det hade vart och vart de skulle, och efter ett tag fragar tjejen vart vi kom ifran, och vi sa att vi va fran frovi fellingsbro och da sa hon att hon tycket att hon kannde igen dialekten(haha) och att hon var fran Nora, da sa jag att jag hade pojkvann i As och da kom vi till slut fram till att han ocksa hade bott i as haft Berti som larare och spelat i samma fotbollslag som lena. haha, lite roligt faktist!

Nar jag och Ida kom farm till Ao Nagn sa lamnade vi bagaget och sen gick vi ner till strande som bara var kanske 200-300 meter till, vi han doppa oss och ligga och sola kanske 10 min sen kom det massa svarta regnmoln. sa vi gick upp pa stan och kakade sen gick vi och fick helkroppsmassage, Helt underbart skont inte sista ganagen jag gor det denhar semestern ;) Det kostade bara 250 Bath (ca 60kr) och de masserade i en hel timme!

Idag har vi varit uten pa en bat tur dar vi akte runt till fyra olika oar och fick sola bada snorkla och kolla os om.. Det var band annat Chicken island och Puda betch (liteosaker pa stavningen;) och tva till som jag inte kommer pa namnen pa! Puda betch, kommer vi nog ta taxibat och vara en hel dag for detvar verkligen hur fint som hellst!

Mamma ville att jag skulle skriva lite om vad vi ater, det svaret blir ganska sa kort! Vi ater inte sa mycke ;) Jo da men det blir mycket frukt som ar himelskt god har nere Annans och Vattenmelon ar helt klart bast! annars sa har vi atit lite wok sen det gammla vanliga hamburgare, sallad och sa har vi lyckats klamma in ett liten Mc Donalds besok ocksa ;) Vi har val inte att natt som ar sada supersupergott men det ar okej. Sa det som sticker ut och som jag kommer sakna hemma ar helt klart annansen pa morgonen ;)
 
Nu ska vi ut och forsoka hitte\a en fin resturang med Thailanskmat ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Family P.son

hej !



Låter som ni har det bra.

Lite svårläst det du skriver måste vi erkänna, har du bråttom när du skriver ??

Här hemma har inget speciellt hänt.

Idag var Elsa och Karolina här på besök.Elsa var blyg men en riktig liten sötnos är hon, skrattar och kryper runt och hittar på bus.

Vi har fått inbjudan till 1-årskalas den 22/3.

Har pratat med Viktor idag han behöver inte ta hand om våra hundar det gör mormor. Morfar ligger på lasarettet igen får se om han kommer hem till helgen,blev inlagd idag.

Imorgon åker vi alltså till Karlstad på hockeycup.



Ha det bra och hör snart av dig igen.

kram från oss alla här hemma.





2009-03-05 @ 20:26:24
Postat av: Lottis

Heeeej Girrls...

Jag sakner er hur mycket som helst!

Kan knappt vänta tills ni kommer hem så att vi kan hitta på något kul.

Nu i helgen ska jag baka bullar weeii!

Puss o kram o ta en helkroppsmassage åt mig för det lät as nice.

2009-03-06 @ 20:48:10
Postat av: Johanna Göööööransson

Tjeeena brudar:D Det låter ju som ni har de riktigt najsigt där nere :D Ni får tipsa oss lite sen för den 27 drar vi ;) kraaam på er !

2009-03-06 @ 21:23:57
Postat av: Löppa

Åhh vad jag är avundsjuk på dig skitoonge:) Hur går det med brännan? Vet hur det är, jag och lotta gick ju runt och lös rött som två miffon några dagar haha. Vad är planen nu? ska ni resa runt hela tiden eller ska ni stanna längre nånstans? träffat nått roligt folk? Kommer det några bilder? <3

2009-03-07 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0