Nr74 Elefant tur ;)

Idag har vi varit ivag pa en liten utflykt dar vi fick rida elefent som var riktigt riktigt haftigt! Sen akte vi till en "catfish" odlig, jatteakliga fiskar som var stora hade som sprot runt munnen, dar hade de aven skolpaddor, krokdiler och lite andra fiskar. Det var valdigt kul att se faktist.

Igar sa tog vi det lilla lugna pa stranden har i Ao Nang, sjalvklart lyckades jag branna mig lite da ocksa sa vi fick kopa oss langarmade skjortor som vi fick ha pa oss idag nar vi red elefant ;)
Imorgon ska vi ta taxi bat ut till Poda beatch som var sa himla fin!!

Det har regnat har varje dag sen vikom ner utom en  dag, men det ar som tur pa eftermiddagar och kvallar sa det ar bara skont faktist. Det ar sa sjukt varmt har aldrig varit med om nagot likande forut.. Det ar tur det finns skugga och AC pa rummet annars hade det varit ohallbart!!

Vi har tankt oss att stanna kvar har i Ao Nagn till tisdag och sen fortsatta ner till Kho Lipe, som vi har fatt tips om att det ska vara helt underbara starnder, sen ar det dax for oss att dra oss narmare Phuket, for det ar dar all shopping ska aga rum!! (Ni far val skriva en onskelista sa far vi se vad jag kan ordna ;) Eftersom vi flyger darifran sa slipper vi konka pa allt vi handlar sa langt ;) Men pa vagen dit ska vi stanna pa Kho Lanta och kanske nagon mer stanns!



Johanna och ganet va kul att ni ska aka hit kan verkligen rekomendera det! Vilka ar det som aker och hur lange ska ni vara borta?

jag ska frsoka fixa bilder nongang men det far bli en annan dag! ;)

Sen far jag ursakta min daliga stavning men jag hoppas att ni forstar pa ett ungefar vad jag skriver!! ;)

Ciao



Kommentarer
Postat av: Annap

jag vill ha massor av saker för jag är pank så jag förväntar mig en present när ni kommer hem eftersom jag inte kunde följa med :P

2009-03-07 @ 15:53:41
URL: http://missannapanna.blogg.se/
Postat av: Johaaaanna!

Jaadu det är jag Emma karlsson, malin skantz och anna österberg. malin och anna ska stanna i två veckor och jag och emma ska stanna i 1 månad:) Det ska bli grymt kuuuul!:)

2009-03-07 @ 18:45:34
Postat av: malinb

önskelista:

1.en hästpoloig piké tack!



slut på önskelista.

2009-03-07 @ 20:46:40
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0