Nr78 Tillbaka till verkligheten!

Nu ar jag på hemma plan igen! Det ar faktist vaäldigt skönt! Borta bra men hemme bäst! Är ett ordspråk som stämmer väldigt bra det måsta jag ju säga ;)

Vi landade på Arlanda 16.05 i går ganska så slitna efter en hyfsat lång resa, men det gick väldigt bra resan, det va bra filmer sa det underlättar ju det måste jag säga :) Det var What happens in Vegas, Sex and the City och så hade dom en klassiker som va Grabben i graven brevid.

Sen nar vi kom hem så stog vara kära pojkvänner och väntade på oss, bara att hopan in i bilen och sen hem väldigt sönt. Pratade med en jag satt bervid hon bdde uppåt någon stanns så hon skulle vara tvungen att sova kvar i stockholm en natt och åka hem idag! Henne var jag inte så avsensjuk på måste jag säga!

När vi kom hem så kom mormor och morfar och bjöd på mat huur gott somhällst! Är faktist lite trött på kyckling och nudlar nu det måste jag ju erkänna ;)

Och nu är jag själv vaken har ju lite annan tidsrytm just nu så jag vaknade vi fem i morse och var klarvaken, sa jag tog med mig mina små hundar och tog en promenad i den friska luften också väldigt väldigt skönt!

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

jag vaknade halv 7 och var klarvaken! inte okej..haha

tack för en toppen resa!

2009-03-22 @ 07:15:37
Postat av: Annap

Skönt att ni är på hemmaplan igen :D

Tänkte om du har råd, tid och lust att följa med till Åre den 12 april :p hehe

2009-03-22 @ 14:44:59
URL: http://missannapanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-22 @ 14:51:28
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0