Nr79 Sökt skolor!

Nu har jag sökt skolor hele morgonen, eftersom jag inte riktigt ar inne i rätt tidsrytm än så vaknade jag vid 05.30 och var klarvaken! Så då läste jag lite tiding käkade frukost med resten av familjen som skulle till jobb och skola och sen blev jag sittandes här och började söka olika skolor! Så nu ar det olidligt spännande och se om man kommer in någon stanns man kan ju alltid hoppas ;) Men ALLA (typ) kommer ju plugga till hösten efter som det inte finns så mycket jobb så det är inte direkt någon självklarhet direkt!

Men det ar faktist riktigt skönt att vakna i tid på morgonen man hinner med så mycket då! Klockan är ju bara 9.30 nu och jag tycker jag har hunnit med en del ändå, annars brukar jag ju vakna vid denhär tiden! Idag ska jag städa mitt rum vilket är väldigt väldigt behövligt! Sen ska jag ut på långpromenad men mina små hundar, sen i eftermiddag blir det att bege sig till NOra :) Får se om jag kommer dit ;) har ju inte kört bil på 3 veckor! Så långt uppehåll från bilkörning har jag inte haft sen jag fick körkortet! Men det ska nog gå bra ;)

Sen måste jag nog börja kolla lite på Naturkunskapen som jag lixom har lagt lite åtsida om man säger så nu när jag va i Thailand, men nu är det bara på det igen! :) Men det känns faktist väldigt motiverat nu för nu vill jag ju komma in på något program så jag har något att göra i höst ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0