Nr80 Tisdag!

Hopp nu hade man ju faktis hoppats på vår nar man kom hem men så blev ju inte riktigt fallet! Ne för igår kväll blev det ju snöstorm och nu ligger det massa snö på marken! Typiskt när men vill ha snö kommer det ingen snö och när man känner att nu vill jag ha vår och sol och varmt då bestämer sig snön för att komma! Konsigt!

Idag har jag varit ute på promenad, fick skavsår IGEN, inge bra dom nya skorna.. Hoppas dom blir bätter snart lr får jag köpa nya igen men det känns inte riktigt som det är helt ok för min budget just nu och en ganska så lång tid framöver!
På tal och budget så har jag faktist fått ganska mycket timmar på wallby nu så det känns mycket bra men vill ju dock jobba lite mer, men jag ringde till vikariepolen i Nora idag men dom hade gått för dagen så jag får hopas på bätter lycka imorgon helt enklet!

Idag har Jag sätt två stycker Beck filmer, Den svaga länken & I guds namn. Båda var riktigt riktigt bra, det är så skönt när dom är inspelade från tv då är det bara att spola reklamerna vilket är mycket mycket bra :D Annars har jag väl inte gjort så mycket idag!

Imorgon ska jag hem till Fellingsbro igen ha lite kvalitetstid men mina föreldra för dom åker iväg på torsdag och är borta hela helgen, så vi har inte hunnit umgås så mycket sen jag kom hem så det ska vi göra imorgon kväll va det tänkt :) Ihelgen är det Högskoleprovet som gäller! Inte överdrvet taggad, men det spelar inte så stor roll om jag är taggad eller ej för på lördag är det och det finns ingen återvänndo, det är bara och Gör´t och hålla alla tummar för att det går bra för det skulle ju verligen vara ett stort +!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0