Nr81 Våffelsmet till ett helt fotbollslag!

Japp idag fick jag som uppgift att fixa våffelsmet till ivkäll efter som det är ju våffeldagen idag ;)! Allt gick väldigt bra till en början tills jag såg att jag hade viosst haft i dubbelt så mycket smör än vad det skulle och sen så glömde jag saltet, smöret va ju inte så mycket att göra åt tuan det var bara att ha i lite mer mjölk och mjöl, men sen när jag skulle ha i salt så blev det lite fel, det skulle vara två kryddmått menjag hade två teskedar, "Fort och fel" skulle man kunna säga så då var det bara att ha ännu mer mjölk och mjöl, så nu har vi nog våffelsmet så det räcker för ikväll vilket fall ;)
Tur viktor ska hit idag och kristian är ju inte så dålig på at äta häller så det hör ska nog gå bra ändå! Fast jag hade ju aldrig kunnat tro att man kunde göra så mycket fel på et så enkelt recept, men som Gunde säag Ingenting är omöjligt! Och jag måste säga att jag är berädd att hålla med honom!

Imorgon ärdet skola som gäller får vi se hur mycket jag har missat! Ganska mycket skulle jag tippa på! På fredag ska jag till nora på typ arbetsintervjuv om vikariepolen så håller tummarna för att det går bra :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0