Nr82 Marieberg!

Idag var det tankt att jag skulle till Nora på intervjuv och jobb i vikariepolen, men han jag skulle prata med ringde precis och sa att han hade fått förhinder så då blev hela dagen ledig! Jag skulle in till marieberg efter intevjuvn och möta upp viktor där han ska ha vår jacka och skor ;) Men nu blir det nog så att jag åker dit ganska så snart så jag hinner gå och kolla lite! Viktor är inget jättestort fan av Gina Trikot och VILA och såna affärer som jag tycker är mycket intressanta ;)

Det viktigaste av allt är att jag kommer ihåg att köpa en linjal! Måste ha det på Högskoleprovet som är imorgon! Efter provet är det maskerad 20 års kalas för Malin B ska bli sjuk kul :D Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska vara ska fundera lite till så får vi se vad det blir ;)

Jag kom tillbaka till verkligenheten på riktigt  igår efter semestern! När jag kom till naturkunskapen så va det de första jag fick vet var att det är prov nästa torsdag! JIppi! Så jag vet vad jag ska göra nästa vecka vilket fall :) Sen fick jag även ett stick i fingret vi skulle kolla blodvärdet, jag hade sveriges vanligaste: A+, kan ju alltid vara bra att veta ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0