Nr83 Helgen!

Det har varit fullt upp hela helgen, fredag var jag som sagt på Marieberg det blev en kjol, hårband, skor och en tröja innhandlat :)

Sen Lördag, då var det först högsoleprovet som gällde, från tiding morgon till sen eftermiddag ;) Det va sjukt svårt tycker jag men har rättat det och det jag trodde skulle gå sämst gick inte så dåligt och tvärtom så jag hade med andra ord noll koll på vad jag gjorde men jag lyckades skrapa ihop några poäng vilketfall ;)
SEn efter provet var det raka vägen hem och svida om det var maskerad/20 års kalas för Malin B som stog på schemat :) Jag vad Gullan I snow roller, kanske kommer någon bild lite senara ;) En otroligt rolig kväll var det vilket fall och alla var så himla fint utklädda :D

Söndag morgon vaknade jag och kända att, bätter har jag mått när jag vaknar men det vara bara upp och duscha och sen iväg och jobba, det va super kul det va länge sen jag va på Wallby, men nu kommer det vara nästa varje helg ända fram till juni, så det ska bli jätte roligt :D

Och idag så har jag börjat dagen med en lång promenad och nu ska jag snart åka till Nora för intervjuv och vikarie polen så får vi se hur det gå, håller tummarna för att göra ett gott intryck ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0