Nr106 Dresskode: Mys!

Nu ska jag snart iväg till Lottis, vi tjejer ska bara träffas och umgås kolla på film och äta gott, ska bli mycket trevligt! Och det bästa av allt är att dersskoden är: Myskladär! det kan vara det i särklass bästa dersskoden som finns! Tack Lottis! ;)

Igår vad det Valborg! Det firade jag hemma men lite kompisar, en grill och ett gäng roliga lekar :D Mycket trevligt enligt mig, dock var vi helt slut vid typ halv 1 så då gick vi och la oss. Det gjorde inte mig nånting eftersom jag skulle upp och jobba idag!

Imorgon är det också jobb och sen är det 30 års kalas för min kusin, så jag har verkligen säckat schema denhär helgen, så det är som det ska vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0