Nr107 Ledig dag?

Trodde jag ja! Ne klockan halv 8 i morse ringde telefonen och det var jobb på Åsskola som vankades, dock bara 3 timmar så det var ja faktist ganska så skönt! Tanken var att jag skulle skriva knäleds uppsatts idag, eftersom jag inte har gjort det inna när jag har sagt att jag ska göara det! Men när jag slutade gick jag faktist raka vägen hem och började knopa ihop den lilla uppsattsen som  snart ska vara klar.

Snart ska jag till golfbanan och möta upp Viktor. så håller vi tummarna för att det inte börjar regna för det skulle vara så tråkigt tycker jag ;)

imorgon är det Titt-In som gäller, och dom har kommit på att det ska öppna 9.30 på morgonen istället för 10.00 det kan va den dummaste idén jag varit med om, med tanke på att jag då måste gå upp den hel helv timme tidigare på morgonen och det är ju ingen hit tycker jag!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0