Nr109 Ledig dag!

Imorse vaknade jag med huvudvärk och halsont! Då valde jag att stänga av mobilen så ingen under några omständigeter bli väckt av typ vikariepolen! Och somnade om igen. Och det visade sig att jag gjorde ett helt rätt i den saken. För när jag vaknade och slog på mobilen igen hade jag ett antal missade samtal!
Men idag så bestämde jag mig för att sattsa på att bli klar med uppsattsen och sen ta det lite lungt, för jag har jobbat sen förra måndagen och har jobb till nästa måndag så jag tycket jag kunnde vara ledig idag ;)

Nu är jag nästan klar med uppsattsen ska bara fixa till så det blir perffa (hoppas jag) sen kom jag på att jag har typ 40 fråger om arvsanlag också som ska vara klar till imorgon så vi kan rätta dom för att sen kunna plugga på dom till nästa torsdag när det är prov på det!

Nu sitter jag ocj kolla på Robbinsson från i Lördags! Skönt ;)

Ciao 

Kommentarer
Postat av: Annap

Cillan pillan min lilla gullgull :P eller nått sånt haha! är du med på fredag!? det är inte en fråga utan mer ett påstående som säger att du är med annars..!!! :D

2009-05-06 @ 21:28:22
URL: http://missannapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0