Nr112 En liten tanke!

Idag la mamma märke till våran lilla hylla vi har i duschen där vi ställer shampoo, balsam och tvål! Vi kom fram till att det var fruktansvärt äklig! Och då blir jag lite fundersam, hur kan den ha blivit så äklig, den är ju ändå i duschen där ska det väl vara rent!?
Sen började vi räkna på när vi satte upp den och kom fram till att det var väl 12-13år sen så det kanske inte var så konstigt att det inte var så fräsch! Men ändå lite konstigt, för när man kommer ut från duschen så känner (vilket fall jag) mig väldigt fräsch och ren, och det är nog det som är sjäva tanken med att duscha, som jag har förstått det vilket fall ;)!
Wellwell nu är den vilket fall borta och det känns ju skönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0