Nr113 Jobb och Grill!

Imorse vaknade jag väldigt tidigt typ 2 timmar innan klockan ringer och var super pig! Så det var ju bara att gå upp och göra nått, det jag gjorde var att öppna min naturkunskaps bok (eftersom jag har prov på torsdag) och kollade vad jag skulle kunna, men stängde den lika fort igen, jag var inte riktigt redo för det så tidigt på morgonen ;)
Så nu är jag klar för att åak och jobba men är som sagt ut i lite god tid men det är rätt så skönt faktist!

Ikväll kommer Karolina, Mattias och Elsa och ska grilla Mycke! :) Ska bli trevlig hoppas lilla Elas inte är så blyg ;)

jag har även kommit undetfund med att men så kallade förkylning är ingen förkyling utan det är pollen allergi! Det är inte roligt jag nyser som en galning mest hela tiden!

Gårdags kvällen var lika mysig som vanligt! Dock blev det väldigt väldigt kallt och stå och kolla på fotboll så jag anna och lottis gav till slut upp och åkte och köpte godis ;) Men sen så glömmde jag det vktigaste av all dom skulle ju färga mitt hår men det blev aldrig riktigt av helt enklet! Typisk!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0