Nr114 Fotboll

Igår var det Örebro SK- Hammarby IF som stog på schemat, efter som jag är tillsammans med en biten Hammarbyare så stog vi i klacken! Full fart va det, men det gick ju inte så bra för hammarby ändå! Typiskt! ;) Ne men dom spelade faktist riktigt dåligt för att ha detdär som som jobb måste jag säga.

Nu sa jag iväg och jobba snart på min efterlänktade lediga dag, men som sagt så blev det inte änns lite ledig utan jag ska till Linde och jobba på titt-In! Och i morgon ska jag jobba på dagis, det ska faktist bli kul! Mella allt jobb så ska jag hinna med och plugga på ett prov som är på torsdag, och är väldigt viktigt att det går bra så ¨jag får ägna men lunch t det i dag och eftermiddagen imorgon ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0