Nr121 OjOjOj!

Vilken kväll det var igår!
Vi tog bussen från Charlotte in till Parantesen (Tvån lägenheter som ser ut som en parantes, som bara studenter bor i) Charlottes´en klass kompis bor där(inte så avensjuk efter som folk var inte blyga där utan alla var överallt så hålla städat på rummet var väl inte riktigt att tänka på! så sjukt grisigt faktist, men som sagt så gör ju inte så så mycket eftersom jag visste att jag inte skulle städa idag! ;) så vi gick först dit lämnade alla kläder och korkade upp på riktigt. Sen var det full fart vi gjorde en lite dans uppvisning som dom hade övat på långa men som faktist inte var sårskillt svår ytan jag kunnde kolla en gång så kunnde jag också vara med och dansa ;) Sen så bar det ut på gården där det var Dj och tjockt med folk och där stog vi och hoppa från typ 23-04 för sen var det bråttom för dokna stängde 4, sen var det taxi hem!

Ja studentlivet är ju något som jag helt klart skulle kunna finna mig i ett par år utan att må dåligt det råder det ingen somhällst tvekan om! Och fler på hälsningar av mig i Lund får dom nog räkna med ;)

Sen idag så kom familjen och hämtade uypp oss så åkte vi och köpte super god pick nick och satte oss i stadsparken i Lund och mös i solen helt klart bra avslut på en väldigt bra helg <3

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0