Nr122 Huslig!

Idag är jag hemma och är ledig och då tänkte jag att jag skulle vara huslig precis hela dagen!
Jag började dagen med att städa mitt rum, som var lika välbehövligt idag som vanligt! Det tog en timme att bara plocka undra saker så jag sen kunnde damma och dammsuga, så håller jag på och tvätter och nu ska jag gå ut och hämta rabarber och ska göra saft!
Mer huslig än såhär tror jag knappt att man kan vara :) Lr jo jag ska nog styka lite kläder också! (Där kom pricken över i helt enket!)

Imorgon ska jag till Göteborg! Jag ska dit med Eva, vi ska på inköp av Container kläder, ska bli riktigt riktigt kul, men det gäller att hålla i plånboken, det är ett som är säkert! Det är Jul kollektionen som vi ska beställa <3

Ha en bra dag :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0