Nr124 Onsdag!

Idag är jag ledig och har hitentills inte gjort något utav värde alls faktist, men har inte ångest för de utan det känns ganska så skönt, vet ju om att jag har en hård helg fram för mig med mycket jobb och massa kalas! Hård me rolig med andra ord ;)

Det ända vättiga jag ska göra idag är nog att spela golf! Hoppas verkligen att det går bätter idag än vad det gjorde igår då gick vi nog till världshistorien för att vara sämst! Inte så bra med anndra ord!

Imorgon är jag och viktor lediga tillsammans (Korsi taket) så vi ska först spela golf på förmiddagen och sen tar vi en sväng in till örebro som det ser ut nu, ska bli mysigt :)
Men nu skajag fortsätta att göra ingenting! :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0