Nr125 Golf, Marieberg o Kumla

Idag så började vi dagen med att åka ut till golfen, dock blev det ingen runda för det var fullbokat så vi fick nöja oss med att sta på rangen och slå lite, vilket är väldigt väldigt behövligt! För jag her en fruktansvärd svack just nu ;)
Och jag belv väl inte så mycket klokare efter det men men jag försökte ju vilket fall ;)

Efter det åkte vi direkt in till Örebro närmare bestämt marieberg där vi träffade ida och käkade lite och sen fixade vi present till Lottis eftersom vi ska på kalas till henne i morgon :D

Efter det åkte vi till kumla, och lämnade paket till vitors farbror som skulle ge det till Viktors nya lilla kusinbar LIsa :) sen åkte vi till Fredrik Lena och Ludde. Mycket trevligt dock var inte Ludde på något solskenshumör, men han va så trött ;) Men vi satt där ett bra tag och pratade om allt möjligt :)'

Nu har jag precid kommit hem ska snart köra på min kära föräldrar och sen blir det nog en sväng till Frövi och Ida och hälsar på en sväng :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0