Nr126 Helgen

Nu har jag varit dålig på att skriva men min helger går lite i ett skulle man kunna säga så har inte haft så mycket tid över faktist!

Ifrdags så var det först jobb hela dagen sen var det ombyte utav kläder och iväg till Lottis på 23 års kalas, men djungel tema! Super trevligt vi började med att käka Mycke sen gjorde vi iordning oss för farmer golf*  i regn så vi såg ut som ett gäng dagisbarna med regnkläder och gummistövlar :D och när vi väl kom till farmer golfen så hade de precis stäng så det var bara att vända igen oc åka hem, så vi tog några kubb matcher istället! Båda matcherna vanns av Ölöppnarö Det vill säga mig ida och annap! Sen var det efterrätt och lite dans! en mycket trevlig kväll :D

Igår var det också jobb som stog på schemat! SEn smet jag lite tidigare från jobbet så jag skulle hinna in till stan och kolla på kusin Gustav som skulle på bal, alla var så himla fina man länkat en aningens tillbaka till förra året när man fick se dom ;)
Och sen efter det så var det hem och byta om och sen var det kalas för morfar som har fyllt år ;)

Fullt upp helt enkelt! Nu ska jag snart till jobbet igen och sen åker jag till Nora så får vi se vad den nya veckan har att bjuda på ;) Utgång nästa lördag är väl det som är bestämt än så länge :D

*Farmer golf: Farmergolf är en typ blandning mellan Golf och krocket, man har en klubba med en träsko på som man ska slå på bollen och ner i ett hål. ;)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0