Nr127 Lön!

Idag är det löning! så nu har jag fått lite välbehövliga slantar! Skönt ;)

Idag så är jag i Nora och har inget speciellt på schemat ska nog snart ge mig ut på en spring tur! Sen är det golf ikväll som gäller ;)
Golfen igår var verkligen det värsta jag varit med om, met gick så sjukt dåligt så jag vet inte vad jag håller på med! det gick ju såå himla mycket bätter i början! det är ju väldigt konstigt tycker jag! men skam den som ger sig! Ska dit ut idag innan viktor kommer och stå o nöta på rangen, för jag vet ju att iners inne kan jag ju, det är ju nästa det som är det mest irriterande faktist! ;)

Midsommar är väl så gott som bokad också känns väldigt bra :D Det blir troligtvis Smögen <3 kul att test nått nytt, vi har ju varit i Grebbestad två år ;) men det är samma gäng plus några till :D Det kan inte bli tråkigt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0