Nr130 Mulle, Världen mesta häst!

Ååå jobbade på fritids idag och då låg det en "Min Häst" tiding framme och då kunnde jag ju inte låta bli att blädra lite i den, det var verkligen min favorit tidingn när jag var liten! Så bläddrade jag fram till "Mulle- Världens mesta häst"  det kan nog vara världens bästa serie! Så det blev lite nostagi på jobbet idag! Härligt! :D

Det blev ingen golf idag så träligt väder, tänkte att jag skulle ut och springa istället, men det belv inte de häller för jag somnade vid halv 7 så jag fick förbli slappis idag, men nån dag åste man väl få vara det också ;)

imorgon är det jobb på Järntorgsskolan i Nora, yttligare en ny skolna med massa nya barn och namn och komma ihåg =S Jag som va dålig på namn inna har vekligen fått det bevisat nu att jag verkligen är kass på att komma ihåg namn. men "Du där i röd tröja" funkar faktist också ;) 

Ciao


Kommentarer
Postat av: ville

va roligt för dig tösen :)

2009-05-26 @ 20:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0