Nr132 Nya skor :D

En bra start på dagen måste jag säga, fick ett litet infall och började med att beställa hem ett par skor såhär på morgonkvisten ;D Bättre start får man leta efter, helt klart ;D


Dom här skönheterna köpte jag! Hoppas jag kan gå i dom bara men det är väl bara att öva lite?! ;) <3


Nu ska jagsnart till Linde och ha min siste Naturkunskap B lektion! Ska bli skönt. Fast det har ändå vait ganska så kul, det är ju väldigt interssant det vi lärt oss, det hör nästa lite till allmenbildningen faktist ;) Så jag hopas att jag blivit lite mer allmenbilda nu ;)
Efter skolan tänkte jag slänga mig in till Örebro och fixa Vktors presenter, han fyller ju faktist 20 år nästa Onsdag!! Så det är bäst att ha det avklart, ifall jag skulle få jobba nästa vecka så jag inte kan åka in och fixa det då!

Och efter stan blir det hem till Ida i Frövi och kolla fotboll det är derby ikväll Förvi-Fellingsbro!! Mycket spännande ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

riktigt snygga är dom!

2009-05-29 @ 14:41:02
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0