Nr133 Lördag!

Igår var det jobb för hela slanten! Det var fullt med folk hela dan så det va super kul :D Hoppas det blir det idag också! för tiden går ju såå mycket snabbare när man han nått att göra ;)

Sen ikväll är det utgång som gäller, ska bli sjukt kul det var länge sen jag va ute med brudarna :D Vi startar hos Ida o ch sen vidare till Örebro (om vi hittar någon som vill köra in oss vill säga, men det ordnar sig nog ;) Och sen är det upp tidigt i morgon för att öppna på wallby ;) som sagt det är full fart på mina helger! Dock är det här siste helgen jag ska jobba sen så blir det att jobba i veckorna istället ska bli skönt faktist :D

I torsdags så fixade jag Viktors presenter, är mycket näjd faktist hoppas han gillar det med för det skulle ju vara roligt ;)

Nu ska jag göra iordning frukost och sätta mig ute i solen <3

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

då blir det party varje helg!:)

2009-05-30 @ 10:39:13
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0