Nr255 Tv kväll

Måndagar har blivit min favorit tv kväll det är en massa bra som man bara kan kolla på utan att behöva tänka nånting för att förstå, sånt gillar jag! Som typ idag är det premär för Ullared,utifrån reklamsnuttarna att dömma kommer det vara en kanon serie typ som Färjan Sweeet :)

Nu ska jag bara luta mig tillbaka öppna bilpåsen och njuta av "Skit program" som min lilla mamma hade kallat det :) Skönt att ha en egen tv och inte behöva slås om kontrollen varje gång man vill se nått bra, det har blivit väldigt mycke svårare på senaste år när min LILLA lillebror börjar få övertaget på den fysiska sidan han brottar ner mig med en arm :/ då är det inte lätt att hålla koll på kontrollen !

Imorgon börjar Juridiken och då är det Fokus som gäller!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0