Nr257 Hål i plånkan!

Ja det är precis vad Juridik kurser ger; Hål i plånkan!!
Jag har precis beställt hem böcer för 1800 rikstaler!! Sjkt mycket måste jag säag och då har jag redan köpt en bok innan och så är det några kvar som jag väntar lite med! Usch roligare saker har man helt kart gjort för 1800:- hoppas att jag får använding av dom nu så dom inte bara blir liggandes!

Själva kursen värkar vara ganska så tuff, men väldigt intresant det gäller som sagt att vara med från början och läsa böckerna (och hellst förstå dom också) ojoj, hon påpekade flere gånger idag att det är en "helfartskurs" alltså är det 40 timmars veckor! Och ja, jag tror på henne när hon säger det så nu gäller det att rycka upp sig och plugga på, hon var så snäll att berätta att förra året var det 11 av 68 som klarade tent första gången!!!!! Ja det ger ju en helt klart en tankeställare! Så nu är det som sagt FOKUS! :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0