Nr258 Snö!

Nu är det faktist små små (men naggande goda) snöflinger som irrar runt i luften , nu hoppas jag på mer sånt!

Snart kommer Ida på besök ska se vad jag skulle kunna bjuda henne på, riskakor har jag ju hemma vilketfall ;)

Idag har det varit en väldgt seg dag är väldigt trött! Jag var in en sväng på Clas olsson idag det är ju ändå en rolig affär även fast man inte behöver nånting (inte för att jag går dit för att bara kolla brukar faktist ha ett ärende dit som typ batterier som fallet var idag) så hittar man ändå en massa bra saker som man har klarat sig alldeles utmärkt utan ända tills man ser att det finns, men kanske inte änns visste om att det fanns men när man får reda på ATT det faktist finns så kan man inte förstå hur man har klarat sig utan det innan! Konstigt!

Ha en bra kväll :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0