Nr260 Storkok

Japp storkok är det man ska göra som student det är billigt och sparar massor av tid!
Storkok i all ära, MEN om man inte äger en frys är det faktist inte så brilljant som det skulle kunna vara! Eftersom då kan man inte gör några olika rätter frysa ner och sen har lite typ av variation på intaget av mat, men nu gör jag storkok så måste jag äte upp allt samma vecka, så denhär veckan har jag äteit spagetti och köttfärssås typ 5 gånger och har en portion kvar i kylen, är inte jätte sugen på den protionen just nu måste jag säga!

Så om det är någon som har ett LITET frysskåp står och sammlar damm är jag intresserad att köpa ;)

Nu ska jag snart upp till Universitetet en sväng kolla lite fotboll och sen blir det troligtvis att gå hem till Michaela och kika lite Idol kanske får se va som händer :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0