Nr261 Idrottshall

Igår var alltså vi upp till Universitetet och kikade på lite foltboll :) Och så fort jag kommer in i hallen och känner dendär lucket som finns i typ alla idrottshallar så kom jag väldigt fort farm till att det var alldeles för länge sen jag var i en idrottshall! Dendär lukten luktar inte gott men man har ändå saknat den lite en lukt som är typ blandnig av svett och damm eller nått, och när vi sat och kolla kom jag och Sofia fram till att vi kommer ju kanppt ihåg hur det känns att få ett såntdär vidrigt bränsårlängre häller! Herregud det är längesenjag spelade fotboll! Så det var lite fotbolls nostaligi i går helt enkelt! :)
Så vi får nog helt enklet styra ett damlag för att spella med killarna så skulle vi nog inte ha så många hela korsband eller ledband i fötter och knän över huvutaget och det skulle ju inte vara så bra! ;)

Nu ska jag och ida iväg och handla lite på ICA Maxi, och Lottis är på väg hit från Skåne, det kommer bli en bra kväll dethär :)



Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0