Nr262 Handlingslista

Det finns mycket att lära så här i början med eget hushåll. Som tillexempel inköpslista. Det svåra är inte att skriva dom det har jag verkligen fått in snittsen på men att föjla dom sen när jag väl är på affären är betydligt svårare, jag bruket oftast inte ens ta upp och kolla på lappen, vilket också resulterar i att jag alltid glömmer nånting! Jag vet inte riktigt vad som är så svårt att ta upp och kolla på den där rackars lilla lappen men jag gör det ju inte vilket fall, där har jag helt klart någat att lära! ;)

Nu ska jag var lite huslig och förbereda lite in för kvällens meny ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: malinb

Gå på rutin. de fixar du;)

lappar är för organiserade människor som.. som du. ;)

2009-11-07 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0