Nr263 Söndag!

Idag är det söndag och jag är lite trött och sliten efter går kvällen! Det var en super trevlig kväll igår och jättekul att få träffa lilla Lottis från Skåne! Jag och Ida lagade till en brakmiddag till Lottis, hon hade setat i bilen hela dagen och tog en lite exrta sväng på typ två timmar, så det var hon värd ;)
Det serverades Potatisgretäng kött och bearnesås och en mycket god sallad, och vi var bevisligen inte vana med så stor tallriar som jag har för vi la på alldeles för mycket och åt självklart upp allt så vi hamnade i någon typ av paltkoma efter maten.
Men vi nöjde ju natuligtvis inte med det vi lyckades trycka i oss lite marängswish efter det också, så jag rulla fortfarande fram och är inte det minsta hungrig!

Resten av dagen kommer jag nog göra precis så som man ska göra på en söndag, inte göra nåntin hänga i soffan och kolla på en massa repriser som man redan har sätt en gång i veckan. Sweet!

Ha en bra dag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0