Nr265 Ledig måndag!

Det borde vara obligatorsikt för alla att vara ledig måndgar det finns ingen bätter dag att vara ledig på måste jag säga, fast ifs så är ju halva grejen med att vara ledig en måndag är att de allra flästa andra jobbar, så kanske inte obligatorskt för ll men kanske alla som pluggar!? ;) Skönt är det vilket fall hela dendär måndags ångesten är helt som bortblåst! Det käns inte alls lika tungt att böra veckan på en tisdag, kontigt hur det är! :)

Nu sitter jag vilket fall och laddar i för en dag med en hel del pluggande, juridik står på schemat, hoppas verkligen att min böcker kommer idag skulle behöva dom nu!
Jag laddar upp med en super god smoothi med banan hallon och naturell yoggie, så nu kommer det gå gallant hela dagen ;)


Rosa och fint i min rosa fina lilla mixer :)

Igår var det alltså sista av snittet på Ensam mamma söker, och det var ju så gulligt, har nog i ärlihetens namn tyckt att det varit lite väl stor ålderskillnad på Helena och Oscar men hur kära var dom inte då!? sjukt gulligt vilketfall måste ja ju säga! :)

Ha en bra dag :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0