Nr267 Cykeltur

God morgon!
Nu ska jag alldelse strax bege mig ut på en lite cykeltur, jag tror nämligen att jag har hittat en jätte bra runda runt en liten sjö, men är inte hundra på att jag kommer runt hela så jag testar med cykeln för det går ju lite snabbare, så tråkigt att vända om man inte kommer runt, då tar det sån himla tid om man går då är cykeln alldeles utmärkt! :)

Sen är det upp till Unviversitetet som gäller och vi ska lära oss att söka lagara i databaser eller va det var, nått sånt var det, visra sig om inte annat :)
Efter det är vi hembjudna på äppelpaj till Michaéla som skulle vart i söndag men som aldrig blev av så det blev idag istället :)
Så måste jag ju skriva en lite rad om min lilla Idol Zlatan! Fyra guldbollar, behövs inte sägas så mycket mer ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0