Nr268 Svininfluensan

Det är ju en massa snack om Svininfluensa just nu, ska man vaccinera sig eller inte är den stora frågan!? Det är det att jag hade faktist bestämt mig för att skippa det, sjutton jag klara mig väl utan det tänkte jag! Dessutom har jag hört att om man tar sprutatn så finns det risk får att man får feber i typ tre dagar och det vill jag ju inte riskera!
Men så har mamma ringt och tjatat på mig två gånger och hon brukar inte göra sånt om det inte är nödvändigt! Och så sa även min syster igår att det är väl okej att man själv blir sjuk men då får man helt enklet tänka på alla andra som man kan smitta, så okej jag ska vaccinera mig. Men inte just nu har inte riktigt tid att ha feber faktist (om det skulle vara så att jag fick det efter sprutan)
Sen har även mormor hunnit ringa och säga till mig att jag MÅSTE vaccinera mig, så som sagt, jag ska göra det! :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0