Nr269 Europarätten

Idag är mitt mål med dagen tt jag ska bli en hejare på Europarätten! En av alla rätter som man ska kunna när man är klarmed den här juridik kursen!
Sen ska jag även ut på en springtur var tanken och sen har jag tvätt tid i eftermiddag/kväll!
När jag ser dagens schema såhär svart på vitt så känns det som jag har lite att jobba på så det är nog bara att sätta igång!
Jag är aningens sur på Lycknis, där jag beställt alla böcker som jag ska ha, för det första har dom inte kommit än, vilket dom verklign borde ha gjort vid den här tiden, och så har dom inte skickat alla böcker så det är några som fattas, vara en av dom böckera som jag behöver NU! Och det kostigaste av allt är ju att den finns på lager dom har bara inte skickat den!! LIte irriterande! Hoppas verkliegn att det andra kommer idag för Lag boken sklle jag verkligen verkligen behöva imogon!
Få hålla tumarna helt enkelt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0