Nr270 Böcker

Nu har äntligen några av böckerna kommit! Skönt, känner att jag behöver ha med mig Lag boken nu så man lär sig lite hur man ska annvända den!



En lite bok hög dock har som sagt inte alla böcker kommit än, så nu har jag något att roa mig med ett tag!

Idag när jag var ute och sprang så kännde jag att det faktist börjar bli väldigt kallt och kom fram till att ett Gym kort är ett måste om jag över huvudtaget ska komma på tanken att motionera, tänkt och gjort, jag skulle åka till kasernhöjde där Njoy ligger och jag kollade en buss och det gick en buss dit, kalas tänkte jag och gick till bussen, men sen trodde jag kanske att där bussen släpper av mig ligger väl njoy där nåonstan så jag såg det, mne tydligen inte jag vimmsade runt där men kännde att det var till ingen nytta så jag gick hem och tog reda på lite mer info om hur man hittat dit så jag ger det ett nyy försök imorgon, Så himla typiskt; Fort och fel!
Men nu vet jag vilket fall vilken buss jag ska ta för att komma till Willy´s Toppen, Alltid något! :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: My

Ser himla bra ut med den där bokhögen tycker jag :) Liknar min litegrann. hihi. Kram

2009-11-11 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0