Nr273 Första passet avklarat!

Japp nu är första passet på njoy avklarat riktigt skönt var det, dock kommer det nog inte vara lika sönt imorgon, för jag skulle kunna tänka mig att jag har lätt träningsvärk imorgon! Men det är det värt måste jag säga!
Nu ska jag hitta på nogat att laga iordning till mat och sen är det en sväng upp till skolan som gäller, och ftere det så åer jag hem till Örebroska bräddgarder, ska bli mysigt åker till Nora idag och hem hem imorgon :)
Jag har sån tur så Viktors kusin som bor här i Karlstad ska också hemåt så då fick jag åka hem med dom! Toppen för det går inte så mycket bussar på eftermiddan.

Nä nu ska jag hoppa in i duchen och  fixa mat :)
OBS. jag ska inte fixa mat i ducshen utan jag ducshar först och sen fixar mat! ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0