Nr278 Ny vecka!

Åkte tillbaka till Karlstad i morse, åkte direkt upp till Universitetet för att ha en föreläsning och nu har jag precis kommit hem till min lilla lägenhet :), men ska dock snart sticka iväg igen, till njoy och träna lite riktgt taggad! :D

Helgen där hemma har varit riktigt lugm och skön, inte gjort något speciel bara njutit a att inte göra någon nytta alls
<3!

dag var det tänkt att jag skulle gå och vaccinera mig mot svinins men så blev det inte riktigt, lyckade självklart glömma bort det, Jobbigt, för nu kommer mamma hinna tjata ett X antla gånger till, jag som hade tänkt göra det och slippa det tjatet, men får nog stå ut med det ett litet tag till, Det man inte har i huvet får man ha i tålamodet, skulle man kunna skoja till det lite ;)

Ne nu ska jag iväg och svettas lite! Hej svejs!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0