Nr280 Skrivare

Om jag hade gaft en skrivare så hade mitt liv varit mycket lättare! Specisellt idag, vi har nämligen "mellanmanssrätt" imorgon och då var det en massa papper som man ska ha till imrogon och då tänkte jag att jag ska vara duktig och skrva ut dom och läsa igenom dom till imrogon, allså för att kunna göra det måste jag upp till Universitetet för att kunna skriva ut och en massa pengar kostar det också! Typiskt, det hade vara så tids besbarande och pengar med för den delen!

Jag har kommit på lite saker jag önskar mig i Julklapp

*Skrivare
*Dammsugare

KUl gerjer! NOT men heltklart nödvändiga!

Nu ska jag sätta mig och vara duktig och läsa igenom domdär himmlans pappren så jag inte tog en tur till universitetet i ondödan för det vill jag inte vara med om! ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0