Nr283 TENTARESULTAT!

Japp, idag när jag var på väg till mitt skåp på gymmet för att hämta mina kläder för att åka hem, så tänkte jag att hoppas hoppas att jag inte fått något sms där det står att tenta resultatet har kommit ut, men vad är det jag ser när jag tar upp mobilen?
Jo dethär:


Tack för den Michaela! ;) (stvårstavat namn men tror det är felstavat på mobilen;)

Jag bostavligen spragn ut till cykeln och trammpade hemmåt, jag hade högre puls på vägen hem än vad jag hade på hela gympasset!
självklart hade jag stängt av dator så det tog en himla tid inna jag kom in på internet och fick reda på resultatet... G blev det riktigt riktigt skönt slippa göra om den, speciellt för att omtenten ligger på en lördag, en lördag efter våran Julsittning/utgång Så jag säger tack och bock, och firar det med ett gäng skumtomtar och lite julmust :)
SWEET!

Ciao

Kommentarer
Postat av: malinb

GRATTIS!

2009-11-18 @ 16:15:40
Postat av: ida

grattis grattis! duktig du är:)

2009-11-18 @ 16:43:07
Postat av: Sofia

Fasiken vad bra vi är!

Och bara så du vet, jag förbannar dej för att du väckt mitt juleskumbegär till liv. Big Time!

2009-11-20 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0