Nr285 Wallby

Idag har jag spenderat min dag på Wallby gård, alltså på jobbet. Var riktigt kul, väldigt länge sen jag jobbade, alltid så himla mysigt att vara där :)
Idag hade det kommit två PALLAR med en massa saker, så det var iprincip det vi roade oss med idag plocka upp en massa fina saker hela dagen, och så möblerade vi om litegrann , ska nog ta lite bilder och lägga ut så ni får se hur det ser ut :)

Idag var det tänkt att jag skulle till Nora efter jobbet, men eftersom min lilla bil inte är hundra så vågar jag inte åka till Nora fall den inte startar i morgon när jag ska till jobbet, men det hade nog inte blivit något Nora vilketfall för när jag skulle köra hem idag från jobbet så var det kolmörkt, spöregn och jag hade inga glasögon (dom glömde jag ju såklart kvar i Karlstad!), jag var alltså minst sagt en trafikfara idag så jag hade nog inte kunnat tagit mig till Nora oavsätt!
Så kan det vara imorgon blir det förhoppningsvis lite hockey tittande i Kungsör när Viktor spelar, om det är någon som vill med och kolla och kan köra ;) annars får jag åka i tid och snigla fram :P

På lördag är det Gala i Tageborg! (återkommer om mer info ;)

Nu ska jag slänga mig i Tv soffan en sväng!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0