Nr293 24 Nov

Nu har jag varit och tränat och nu står lasangen i ugnen, skönt, ska jag kolla igenom lite plugg och sen blir det en lugn kväll i TVsoffan (som vanligt)

Imorgon är det föreläsning 12-15, sen tänkte jag och Malin vara duktigt att vara kvar vid universitetet efteråt och plugga lite och sen tänkte jag gör mitt första pass på nJoy oc jag dra till med ett dubbelpass på en gång ;) Det blir först spinning och efter det core (bål styrka)Käner mig riktigt taggad ska bli KUL :)

Gick en sväng på stan idag med malin och kom på att det är EXakt en månad till självaste Julafton och jag har inte köpt en enda julklapp, olikt mig, förra året vid denhär tiden så hade jag nog näsan köpt alla juklappar.
Men imorgon kommer det pengar och då är det på tiden att börja köpa lite klappar :) Ååå det är så himlaroligt älskar att köpa julklappar :)

Nu ska jag äta :)

Chingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0