Nr294 Lön/Bidrag/Lån

Idag är det den 25e oh varje 25 är ju väldigt väldigt välkommen, speciellt efter denhär månaden med flytt och juridik litteratur, så denhär månaden her kännts väldigt lång ret ekonomiskt. Men nu är det lite mer slantar kvar på kontot ett tag me troligtvis inte så länge till efter som jag ska ut och handla julklappar på lördag.

Det är tur jag har Wallby så jag får jobba några timmar då och då det blir mycket mycket bättre då :)

<3<3<3

ör övrigt idag är det Skadeståndsrätt på schemat 12-15, sen lite plugg i bibblan innan jag får lov att åka hem och äta och sen iväg på träning, är riktigt taggad!
Jag skulle dock ut och promeera imorse men det blev inge med det, stängde av väckarklockan och sov 1,5h till istället mycket skönt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0