Nr298 Helg!

Nu är det alldeles strax helg! Såå himla skönt!
Ikväll ska jag och Michaela laga mat dricka vin och kolla på Idol, ska bli mysigt, så får vi se om vi fortsätter ut eller om vi blir kvar hemma det får vi se;)
Sen ikäll/natt så kommer min lilla Viktor, så ska vi ha en myshelg, vi ska nog börja kolla lite på julklappar och sen ska vi ut till Löfbergs Lila Arena kolla match FBK-Södertelje ska bli KUL :)

Jag klippte mig igår och det sista jag sa innan jag gick hemifrån var att jag ska vilket fall inte klippa lugg för jag vet ju att jag tröttnar på det på en gång, men när jag sitter där i stolen och kollar i spegeln så ser jag och hör jag mig säga; jag vill nog ha lugg, hmm det blev det också, det är ju jättekul att göra något nytt och tycker att det är väldigt fint, men inte ritkigt min grej men nu har jag det och tycker att det blev bra :) Får vi se hur lång tid det har innan jag flätar in det i en fläta!

Ciao

Kommentarer
Postat av: malinb

är jag din inspirationskälla mån tro? ;) lugg it is. är du nöjd? :)

2009-11-27 @ 22:12:19
Postat av: ida

nyfiken på att se resultatet:) bild?

2009-11-27 @ 23:52:49
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0