Nr299 Helgen!

Väldigt dålig uppdatering under helgen, det ber jag om ursäkt för.
Men det har varit fullfart, som vanlig typ ;)

I fredags kväll var Michaela här och vi gjorde en super god middag och så kollade vi på Idol och bara hade det mysig ;)
Fredag natt kom Viktor hit och på lördag blev det först en sväng till IKEA köpte adventsljus och lite annat, vilket det jämt blir när man går på IKEA "Man ska bara ha en sak" och det slutar met att det blir en halv kundvagn typ.
Sen styrde vi kosan mot Löfbergs Lila Aren och kollade när FBK vann med 5-1 mot Södertälje, och igår kväll var vi till Sofia på liten glögg-kväll också supermysigt :) (Det blev många "Mysigt" med det har varit en väldigt Mysig helg:)

Idag är det 1a advent och jag har en masa ljust tända sååå mysigt!
Men tidigare idag var vi ute på stan och har faktist innhandlat de första julklapparna, så nu har jag börja komma in i Julstämningen Älskar det!

Men nu ska jag nog snart sova, tidig morgon imorgon, föreläsning REDAN 9.00 på morgonen, Phuu ;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0