Nr212 Oktober

idag är det den 1 okober och regnet slår mot fönstert, nu är hösten här ;) Jag inte så mycket för jag ska sitta inne hela dagen och plugga var det tänkt. Känns faktist väldigt bra måste jag säga, men får väl inte hoppas för mycket förståss!

Sitter här och läser sammanfattningen av någon himla kotler som har ljugit ihop en hel bok på 900 sider ENGELSKA (han snackar toligtvist engelska annars kan jag inte för mitt liv förstå att han skrev på engelska) men sen finns det nog en tok som är lite dummare än honom, för han bestämmde sig för att göra en sammanfattning på svenska och fick troligt vi inte många ören för den ioförsig hjälteinsattsen, så kan inte nog tacka det puckot som verkligen kännde för att göra en sammanfattning på denhär mördar boken <3 utan den jag varit såå down!



och så börjar troligtvis budgivningen idag, håller alla tummar jag har för att det ska gå bra! :)

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0