Nr215 Helgen

det har varitt fullt upp i hegen som vanligt så jag har varit väldigt dålig på uppdatering, ber om ursäkt för det med väldigt lätt hänt ;)

Här kommer min helg i bilder skulle man kunna säga



Fredags kvällen spenderades med Malin B och anna P vi var på VIP-kväll på entertainment, en klädaffär i Lrebor med väldig ycke snyggt, så det var ju självklart livsfarligt att åka dit, det slutatde med att jag bel ett bra byxor och en kofta rikare, mycket nöjd med mitt köp, vilket anna och malin och var om man kollar på bilderna ;) Efter lite shopping var det tänkt att vi skulle gå på någon typ av förfest och sen ut på krogen. Dock hittade vi ingen (lr vi letade faktist inte så mycket) förfest så det blev en enkel lite förfest i en riktigt Anna, malin lottis och cili anda! Härligt! Och som vanligt var förfesten MYCKET roligare än själva krogen! att man aldrig lär sig !


Storasyster var ju även hema över helgen, henna han jag inte med att träffa så mycket men hennes lilla hund däremot hade jag lite kvalitetstid med. Lilla Harry <3
Lördagen var det Jobb som stod på schemat sen åkte jag direkt till Nora och firade Lars som fyller år, det kännde som jag åt preis hela den kvällen och det var nog nästa så det var också. Men allt var så himla gott!


Söndag var det också jobb, men det var lungt en stund mitt på dan så jag passade på att göra klart Malins mössa som har tagit lite tid att göra klart men nu är den färdig, ganska fin tycker jag faktist :)


Sen var det även 1års kalas för världens goast lilla Kille (han till höger) Här sitter han hos morbror Viktor :)

Något jag glömde skriva som nästan var det viktigaste av allt är ju att jag fått en lägenhet!!! ÄNTLIGEN det blev den lillA 25.8 Kvadrataren <3 Härligt!!
Idag drar igen en nu kurs "Grunder i Projekt ledning" ska bli spännande och se vad det är för nått börjar 12.15 idag.

Ciao





Kommentarer
Postat av: malinb

askalas helg ju! :)

2009-10-05 @ 21:36:16
URL: http://malinsextrarordinary.blogg.se/
Postat av: Lena o Roland

Va kul att du har fått en EGEN lägenhet.

Hälsningar från din Faster!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-06 @ 18:40:13
Postat av: Anonym

Va kul att du har fått en EGEN lägenhet.

Hälsningar från din Faster!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-06 @ 18:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0