Nr219 Arg!

VARNING! Ett ganska så argt inlägg ;)


Jo det är nemligen såhär att gargeroben som jag och ida delar på just nu är totalt värdelös, den fungerar inte alls låderna bra ramlar ner precis hela tiden,  så till slut blir det  att man inte orkar dra ut lådan och kolla vad som finns utan man får helt enkelt ta det som ligger överst, och fungerer ju inte i längden det förstår ju vem som hällst! katastrof med anndra ord!


Ja ni ser ju själva det här är fullkommligt ohållbart! dock vet vet jag inte vad jag ska göra för att lösa dethär STORA problemet! Visst detta kan nog klassa som ett I-Landsproblem, men det spelar ingen roll, det är lika irriterande ändå!
Ne nu ska jag ut och gå en promenad och tänka på något annat ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: annap

hatar när garderoben får magsjuka!!!

2009-10-08 @ 10:42:02
URL: http://missannapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0