Nr220 Fanfanfan!

Det är verkligen en arg dag idag ;)
Men det är faktit inte så konstigt, jag hade ett missat samtal igår som jag inte hörde fast den låg i jackfickan, och så nu när jag kollade upp numret så var det från entertaenment i örebro, affären vi var på VIP-kväll på och de skulle lotta ut ett par valfria nudie byxor, eftersom jag aldrig någonsin vunnit något på det viset så har jag inte ägnat detdär lilla lotteriet en tanke, till nu då när jag förstått att jag kanske missade chansen att vinna för att jag inte hörde telefonene FAAN!
Hatar när det händer!

Tur att anna ringde till mig med en gald nyhet just när det var som mörkast ;) Hon komerhit ikväll YES! Ska bli trevligt :):)

nu ska jag gå till skolan och inte tänka på dedär byxerna jag kanske hade vunnit!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0